Google testuje „v tomto videu“ funkci vyhledávání
Google často ukazuje video výsledky ve svých výsledcích vyhledávání, dokonce je fakt, že Google má funkci, která mu dovolí navrhovat nejrůznější video klipy, metoda, která vás dokáže přenést do dané části videa, která odpovídá na váš požadavek na vyhledávání. Nyní to vypadá, že Google testuje ukazování „v tomto videu“ – časové osy, která vám ukazuje, jaké sekce videa mluví ohledně jednotlivých sub-témat.
Co to vlastně je?
Sekce „V tomto videu“ se zobrazuje pod video položkou v GOogle výsledcích vyhledávání. Ukáže vám to sub-sekce videa ve formátu časové osy, což vám dovolí kliknout a přeskočit dopředu až na tu specifickou část videa.
Proč na tom záleží.
Zcela jasně, mezi navrhovanými klipy a touto funkcí, Google zkrátka ví, jaký obsah se skrývá ve videu. Google je nyní schopen přeskočit irelevantní části vašeho videa a posílat lidi přímo do sekce, kterou chce vyhledávající vidět a slyšet. Strukturalizace obsahu vašeho videa jasným a pochopitelným způsobem tak, že lidé a roboti mohou jednoduše rozdělit formát videa, se stává čím dál více důležitým prvek vaší SEO video strategie.