Připravte se na rozloučení s průměrnou pozicí v Google Ads třicátého září

Připravte se na rozloučení s průměrnou pozicí v Google Ads třicátého září

Věděli jsme, že tento den přijde. Nyní víme, kdy nadejde. Google v pondělí oznámil, že bude začínat soumrak metriky průměrné pozice v týdnu třicátého září.

Proč by nás to mělo zajímat.


Google uvedl v lednu, že průměrná pozice bude pomalu vyhasínat už začátkem tohoto roku. Nyní máme celých šest týdnů na to, abychom absorbovali všechen ten zpětný ráz změny a implementovali aktualizace všem hlášením, pravidlům a skriptům, které používají průměrnou pozici.

Co se týče průměrné pozice, Google uvádí, že by se inzerenti měli připravit na přesun k použití metrik pozic – poměr top dojmů z vyhledávání a poměr absolutních top dojmů z vyhledávání – které byly představeny minulý rok. Tyto indikují procento dojmů a podíl dojmů vašich reklam, které dostávají v absolutním TOP (první reklama na každém vrcholu stránky) a z top stránky (nad organickými výsledky) sloty reklam.

Více o novinkách

  • Následující funkce budou vypnuty začátkem týdnu třicátého září: pravidla používající průměrnou pozici, vlastní sloupce používající průměrnou pozici, uložená hlášení, která filtrují průměrnou pozici, uložené filtry s průměrnou pozicí.
  • Průměrná pozice bude odstraněna ze všech setů uložených sloupců, uložených hlášení, které používají sloupce průměrných pozic, avšak nefiltrují je dle průměrných pozic a také kartičky skóre, které používají průměrnou pozici v přehledech.
  • Také si poznamenejte, že (adposition) ValueTrack parametr se začne vracet jako prázdné vlákno v týdnu třicátého září.
  • Relevantní čtení: Frederick Vallaeys o Přemýšlení nad přihazovacími strategiemi a metrikami pozic bez průměrné pozice.


Comments are closed.